تحولات منطقه

۲۵ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۲:۱۹
کد مطلب: ۱۰۹۶۰۹۶

دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد پایتخت عربستان شد.

لاریجانی وارد ریاض شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قدس آنلاین: «علی لاریجانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران روز سه‌شنبه وارد ریاض شد.

طبق گزارش خبرگزاری صداوسیما، این سفر در ادامه و در چارچوب‌ سفر «خالد بن سلمان» وزیر دفاع عربستان سعودی به تهران در فروردین ۱۴۰۴ انجام می شود.

«علی باقری کنی» معاون بین‌الملل دبیر شورای عالی امنیت ملی و «محمد علی بک» دستیار خلیج فارس وزیر امور خارجه، لاریجانی را در این سفر همراهی می‌کنند.

دیدار با مقامات عالی رتبه عربستان از جمله وزیر دفاع و همچنین رایزنی پیرامون «گسترش همکاری‌های اقتصادی» از جمله دستور کارهای این سفر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha